Korzyści
OCR ASCENT
Jakie korzyści daje OCR ASCENT?
Korzyści z OCR ASCENT to przede wszystkim liczne optymalizacje procesu opracowywania i wprowadzania przychodzących dokumentów nieelektronicznych (np.: faktury, zamówienia, ankiety) lub nieedytowalnych dokumentów elektronicznych (np.: skany faktur, zamówień, pliki nieedytowalne PDF, zdjęcia dokumentów, zrzuty ekranowe, itp.).
Korzyści z OCR ASCENT to zatem korzyści w zakresie „wprowadzania” informacji do firmy:
- ze znacząco skróconym czasem,
- z radykalnie zmniejszonymi kosztami (mniejsze koszty obsługi administracyjnej)
Ponadto, zalety OCR ASCENT wynikają z bezkompromisowej poprawy jakości informacji „wprowadzanych” do firmy (znaczący spadek błędów we wprowadzanych informacjach).
Zatem korzyści z OCR ASCENT oznaczają pozyskiwanie informacje niezbędnych do prowadzenia przedsiębiorstwa:
- szybciej,
- taniej i
- lepszej jakości
Zaawansowane zarządzanie informacjami
Mniej oczywiste a nie mniej znaczące są korzyści z OCR dotyczące przejścia z prostego zarządzania dokumentem na wielowątkowe i rozbudowane zarządzanie poszczególnymi informacjami zawartymi w dokumencie. Otwiera to przed firmą zupełnie inne możliwości z zakresu zarządzania informacją, a zatem budowania przewagi konkurencyjnej.
OCR ASCENT umożliwia rozbudowywanie, uzupełnianie, przekształcanie (więcej o tym na stronie o funkcjonalnościach OCR ASCENT) informacji z obrabianych dokumentów a zatem udostępnia menagerom firmy najlepsze biznesowe narzędzie decyzyjne, tj. dobrą, odpowiednią, kompleksową i szybką informację.
Korzyści z OCR ACENT wynikają także z możliwości wsparcia przydziału i kategoryzowania dokumentów (np. jako faktura zakupowa, zamówienie wydziałowe, ankieta dostawcy). Kategoryzacja dokumentów umożliwia natomiast dalszą automatyzację procesów odpowiadających za zarządzanie dokumentami (workflow, automatyczny email, itp.).